Aerobik / Fitness / Pilates / Yoga

Aerobik:


To forma aktywności oparta na intensywnej wymianie tlenowej. Ma pozytywny wpływ na wydolność układu sercowo-naczyniowego, wzmacnia aparat mięśniowy, podnosi sprawność ogólną, przyczynia się do wzrostu wytrzymałości i wydolności kondycyjnej, pozwala zachować zgrabną sylwetkę ciała.

 

BUP


(brzuch, uda, pośladki) to zajęcia, przeznaczone dla wszystkich. Zajęcia te wzmocnią, i zaadaptują Twój organizm do wysiłku fizycznego. BUP pozwali uzyskać Ci młodą, zgrabną sylwetkę oraz wspaniałe samopoczucie. Poprzez regularność osiągniesz wynik w postaci silniej i kształtnej sylwetki.

 

GIMNASTYKA ANTYCELULITOWA


to zajęcia wzmacniające, których celem jest profilaktyka oraz redukcja tzw. "skórki pomarańczowej". Ćwiczenia te opierają się na wzmacnianiu Twoich pośladków, bioder, ud, ramion, łydek i okolic brzucha, czyli miejsc, gdzie najczęściej pojawia się cellulit. Trening pobudza przepływ limfy, usuwający toksyny z przestrzeni międzykomórkowych, sprzyjający uwalnianiu tłuszczu, rozłożonego nierównomiernie w grudkach.
 

JĘDRNE POŚLADKI, PŁASKI BRZUCH


Trening ten ma na celu uzyskanie płaskiego brzuch i jędrnych pośladów. Jeśli zależy Ci na tych partiach ciała to nie zastanawiaj się i wybierz te zajęcia!

 

 

TRENING INTERWAŁOWY


polega na naprzemiennym łączeniu prostych układów choreograficznych  i ćwiczeń fizycznych o wysokiej (podwyższonej) oraz niskiej intensywności, które poprawia Twoją kondycję, wydolność organizmu oraz wzmocnią pracę układy krążenia. Zajęcia te jednak przede wszystkim zapobiegną negatywnym procesom prowadzącym do utraty Twojej masy mięśniowej, a jednocześnie wpłyną na redukcję tkanki tłuszczowej.

 

 

INTENSYWNE SPALANIE


to zajęcia o średniej intensywności, mające na celu utrzymanie stałego tętna, które sprzyja maksymalnemu spalaniu tkani tłuszczowej - czyli to co nas kobiety - interesuje najbardziej.  Ćwiczenia wzmacniające na stepie wykonywane są na poszczególne grupy mięśniowe w seriach z dużą ilością powtórzeń, które dopełniają dzieła.

 

 

STEP I  BRZUCH


to zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem platformy zwanej stepem, prowadzone do umiarkowanego tempa, z wykorzystaniem zaawansowanych choreografii i sposobów metodycznych. Regularny trening wpłynie na poprawę Twojej wydolności, koordynacji i pamięci ruchowej. Dodatkowo regularne ćwiczenia spalą tkankę tłuszczową oraz wzmocnią mięśnie nóg, pośladków i brzucha. Wspaniała zabawa dla pasjonatów fitnessu.

 

 

SPALANIE NA STEPIE


to zajęcia o średniej intensywności. Jest to trening aerobowy  o charakterze pracy ciągłej z umiarkowaną intensywnością, mający na celu redukcję Twojej tkanki tłuszczowej, utrzymując tętno w zakresie 60-70% tętna maksymalnego. Na ćwiczeniach dominują proste kroki i nieskomplikowane układy choreograficzne, wykonywane przy odpowiednio dobranej intensywności. Trening ma na celu wprowadzenie Twojego organizmu w przemiany tlenowe, będące podstawą spalania tkanki tłuszczowej. Jeżeli zajęcia BUP są już dla Ciebie za proste, to zapraszamy na takie zajęcia!

 

 

MAGIC BAR


to statyczny, wytrzymałościowo - aerobowy trening z wykorzystaniem sztang (o zróżnicowanym obciążeniu). Systematyczne ćwiczenia mają na celu rzeźbienie i wzmacnianie mięśni, które rozwijane są podczas typowego treningu siłowego. Intensywny trening ze sporą ilością powtórzeń sprawia, iż podczas ćwiczeń intensywnie spalana jest tkanka tłuszczowa przy jednoczesnym angażu grup mięśniowych.

Galeria